Vinterdag










Kommentarer
Postat av: Monica

Åh, det ser riktigt kul ut att vara småbarnsförälder. Saknar att få leka ibland. Hm... härute är det ingen som ser mig... undrar om jag ska leta rätt på nån gammal pulka i morrn....

:-)

Postat av: anna m

Det är jättekul att åka pulka och perfekt att ha barn att skylla på. Du kan komma förbi hos oss nån gång när du varit hos P :D

2009-01-03 @ 19:35:57
Postat av: Julia

Åh, de är så fina att det nästan gör ont!

Vad härligt med snö! Vi väntar och hoppas fortfarande! Kommer det några centimeter här kommer maken att störta ut och köpa en snowracer, annars får det bli tefat. Men snowracer är liiiite coolare!

Stor kram!

2009-01-03 @ 23:26:35
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Johanna

Oj din kamera är verkligen jätte bra! Fina klara bilder

(och fina barn och fin mamma)

2009-01-04 @ 13:18:41
Postat av: lillkillensmamma

Det bästa med vintern är att komma in och dricka varm choklad :-)! (Fast ni ser ut att ha trevligt även före chokladen!)

2009-01-04 @ 15:52:53
Postat av: Monica

Jag har ju en anledning till att komma till dig Anna. Boken och skivan! Men idag är det svinkallt och inte pulkasugen alls. Och skivan tänkte jag hinna spela av hela först. Hoppas det är ok.

2009-01-05 @ 09:07:24
URL: http://monicaanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback