På sjalträff i Rudskoga




Kommentarer
Postat av: Johannpannan

sötnosar!

Postat av: Ulrika

Det där "sjalträff" har jag sett flera som vart på. Vad innebär det egentligen? Är det som homeparty och man får prova och känna på olika sjalar månntro? Det skulle jag vilja gå på!

Är ju ute efter en "tvillingsjal" som man kan bära två i samtidigt. Har du annars någon erfarenhet och tips om en sån?

Hej hej!

\Ulrhoh (Familjeliv)

Postat av: anna m

Det är träffar som man går på för att prova varandras sjalar eftersom de är ganska dyra och det är bra om man vet vad man köper. Man får prova olika knytningar också. För att bära tvillingar behöver man antingen två sjalar eller en riktigt lång (5 m). Jag rekommenderar att du reggar in på www.sjalbarn.se Där finns flera varianter. Om du klickar på kategori sjalar så får du fram bilder där jag bär mina tvillingar i både en och två sjalar.

2008-07-01 @ 09:19:49
Postat av: anna m

http://www.storchenwiege.com/differentholds.htm

2008-07-01 @ 09:21:42
Postat av: Gott och blandat

Vilka sötnosar!

2008-07-06 @ 15:11:26
URL: http://mittgottochblandat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback