Vem är jag?

Medarbetaresamtal... förra veckan fick jag ett underlag för medarbetaresamtal som jag ska fylla i. Medarbetaresamtalet är i dag på förmiddagen. Första frågan lyder: Vem är du? - Jag fastnade såklart redan där. Hur beskriver man sig själv med få ord? Hur beskriver man sig själv med många ord? Vem jag är beror på vem man frågar. En jobbig figur. Snäll. Snarstuken. Egensinnig. Går min egen väg.. Udda. Nästa fråga: Vad har du för intressen? Den frågan kändes lite jobbig att svara på... INTRESSEN?! Menar du barn och familj då eller? Eller kanske är mitt stora intresse att sitta på bussen och tåget fram och tillbaka till jobbet för det är min enda lediga tid!! Just nu är mitt stora intresse att sjalbarna i sängen på natten ätandes jordgubbar. Jo chefen det är därför jag ser ut som ett tuggat russin när jag kommer till jobbet...

Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Lindel0u

Intelligent,envis,vacker,medveten,viljestark och MAMMA?

2008-07-04 @ 22:03:11
Postat av: Anna M

Fjäsk! :P Men forsätt du bara!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback