Social dag idag...

Idag har jag haft sjalare och andra tanter här heeeela dagen lång. Det är så trevligt att umgås med vuxna kloka människor mer än över kaffet på jobbet. Dagen började jobbigt för Torsten men det blev bra sen. Jag måste skaffa en schemabild för minglande tanter. Jag har fått fika gott hela dagen och eftermiddagens färskost var höjdpunkten! Tack lindelOu!! Jag har höga förväntningar i slutet av februari ;)
Tack för idag allihop!!

Jag gläds också över att det skapats en sjalpappa någonstans i Kristinehamn idag :)

Nu ska jag lägga mig tror jag. Kanske kan jag tjyvtända en lampa och plugga lite...

Önskar alla en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Lindel0u

Ho ho:-) Sänk förväntningarna;-) Jag hade supertrevligt! Jag tror på princesstårta för övrigt:-)

2008-02-04 @ 23:13:58
Postat av: anna m

Hembakt och rustikt i lantlig miljö förväntar jag mig :)

2008-02-05 @ 10:54:07
Postat av: Ann-Marie

Ja, färskosten var verkligen läcker! Jag förstår att du har förväntningar på LindelOu, Anna ;-)
Du gör väl henne inte besviken LindelOu!
Fast princesstårta
har ju sina fördelar...

2008-02-08 @ 14:33:18
Postat av: johannapannan

roligt att ni haft det bra. KLart du ska göra ett kort med minglande tanter!

Jag har en sjalpappa här med. Fast inte så mycket nu längre, men när tvillingarna kommer så får han allt bära igen.

Postat av: Anna M

Åh, Johanna du måste lära dig att bära två också!! Jag ångrar så att inte jobbade på det när de var småfisar.

2008-02-09 @ 10:01:45
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback