Pirr

Jag har sökt ett jobb idag... en tillsvidareanställning i en grannkommun jobbandes med exakt samma som jag gör idag i precis samma system... Vad dubbelt det känns! Jag trivs så bra där jag är men möjligheten till fortsättning på sikt är lika med noll. En fortsatt anställning i bemanningsföretaget ser däremot ljust ut men det blir ju ändå ganska många osäkerhetsfaktorer - förutom det faktum att de inte har en lönesättning som fungerar när man är deltidare vilket gör att jag tjänade mer som föräldraledig vissa månader... prestationslönesystemet gör att jag får avdrag. Tjänsten jag sökt är en heltid men jag har ju rätt till 25 % reducering fram till Liv och Sonja slutar ettan. Tänk om jag skulle få det jobbet... Jag har inte ens fantiserat om ett fast jobb. Men tänk! Kanske har någon en tumme till övers?

Jag skulle kunna luncha med några av er som läser här då och då... på indisk restaurang. Mums!

Kommentarer
Postat av: ingrid

är det månne i min kommun du sökt jobbet?
håller tummarna.

2008-02-05 @ 20:53:09
Postat av: Anna M

Ja det är det :)
Tack!

Postat av: helene nilsson

Här håller vi tummarna så de blånar!!! Hoppas du får jobbbet!

2008-02-05 @ 21:37:21
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Karolina (från Aff)

Hej! Åh vad väl jag känner igen ditt dilemma - jag är i exakt samma sits. Du gör ändå rätt som söker dig vidare. Jag håller tummarna för dig, jättehårt!!

2008-02-05 @ 22:27:01
Postat av: Julia

Håller alla två tummarna och kniper lie extra med tårna också! kram

2008-02-05 @ 23:18:48
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Håller tummarna och ser fram emot indisk lunch!

2008-02-07 @ 21:58:10
Postat av: lillkillensmamma

Hoppas att du får jobbet! Att ha fast anställning är bra, och om du gillar det du gör på jobbet, så känns ju allt annat också bättre! Håller båda tummarna!

2008-02-08 @ 17:05:02
Postat av: johannapannan

åh vad jag håller alla tummarna! Låter ju jättebra. Hoppas att det rullar din väg den här gången

kram

2008-02-09 @ 07:15:41
URL: http://johannapanna146.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback