Snön faller...

Trots att både Liv och Sonja är sjuka - Sonja hade 40.8 inatt - så har vi varit ute en stund i friska luften. De blir tokiga annars när de ser snön falla och de inte får gå ut. Igår fick de åka pulka och behövde aldrig gå ur för jag och Torsten drog dem upp för backen. Sonja visade inga tecken till att vara sjuk igårkväll så vi var ute en bra stund och gjorde en fin snölykta som brann halva natten sen. Idag gjorde vi en ful snögubbe och åkte pulka i tjugo minuter. De var med mig när jag skottade snö också.









det blev något med mobilen imorse... skumma bilder... vi ska köpa en ny kamera äntligen.


Kommentarer
Postat av: malin

så fina ni är och vad mysigt med snö

Postat av: Emma

Kikar bara in kollar hur det är med er. Vilken otäck upplevelse ni haft, tur att det inte var något allvarligt.



Många många kramar till er!

2008-12-13 @ 00:06:19
URL: http://emmagjort.blogspot.com
Postat av: Jenny m. liten

gud vad mycket snö ni ha :shock:

Frisk lúft är ju bra oavsett om man ärsjuk eller inte. det är bara att passa på så länge det är uteväder.

Snögubben var jättefin ju, du skulle sett min lille isgubbe häromdagen :wink:

Kram

2008-12-13 @ 00:35:26
URL: http://jennyonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback