Jag é sjuk :(

Dagissjuk! Äh, bara förkyld men det var längesen nu. För ett år sedan drog det igång med sjukdomar på Liv & Sonja och vi andra drabbades med. Det har varit lugn sen tidigt i våras och nu börjar det igen - kanske. Hoppas Liv har bättre immunförsvar nu än i vintras. Fast egentligen är det bra att jag blev risig nu för jag hinner krya på mig till på onsdag när jag börjar jobba :)
Nu är det dags att krypa ner mellan snorgärsarna som invaderar sängen. Sonja blev lämnad på dagis idag och det gick superbra. När maken skulle hämta skrek hon för att hon ville stanna kvar.

Kommentarer
Postat av: Nytt'07

Jag vet att de första dagarna på dagis kan bli kämpiga men er lilla skatt verkar ju ha klarat det utan problem ! Strålande ju !
Krya på er ! :)

Postat av: Anna M

JA idag har båda små skatterna klarat det finfint! Och jag har näsan full i nezeril :)

2007-08-31 @ 13:20:15
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: johannapannan

skönt att det är på det
hållet. Hemskt när de skriker och är ledsna. Kram!!!

2007-08-31 @ 22:12:53
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback