Egon, Madicken & Hilda

52005-222

Måste ju presentera nya familjemedlemmarna Egon, Madicken & Hilda (namnen hade de redan på lappar i öronen). Bilden blev dålig men jag lägger in den ändå. Liv som inte kunde slita sig från räven Egon kan inte sova med honom för han är fööör gosig. Hon kan inte slappna av utan blir övergosig. Madicken och Hilda har lite svårare att komma in i gemenskapen. Sonja släpper inte in annat än katter i sitt ´liv och Torsten har ju ankan, zebran, hajarna, nalle och pandabjörnen nu... det är många det.

52005-221

Liv & Sonja tittar imponerade på när Torsten badar. Allt han gör är intressant. Sen var det deras tur att hoppa i. Badet är dagens höjdpunkt. Roligare än vår dagliga sångstund t o m (kanske är det min sångröst).

52005-220

Ja, vad ska man säga.... I torsdags när Torsten och jag skulle göra oss iordning för dagis så gick jag in med tjejerna till pappa. Han brukar byta på dem och sen ge dem frukost. Men den här morgonen blev det väldigt tyst och när jag kikade in för att se vad de gjorde hittade jag dem så här. Säga vad man vill om Tårtpappan, men han är fenomenal på att få barn att somna om på morgnarna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naaaah. så fint :-) mysmys!

2006-11-26 @ 00:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback