Höst


Kommentarer
Postat av: ingrid

Vilka fina och vackra höstbilder du fotat.

/ingrid

Postat av: Dockmamman

Har läst i din blogg, litegrann och jag såg att du och din mor inte haft en så bra relation på senaste tiden och att hon är sjuk nu. Jag förstår dina känslor och jag har funderat på hur det skulle bli om min mamma blir sjuk efter det vi går igenom.



Hon hatar mig verkligen p.g.a polisanmälan mot mina morbröder som har gjort övergrepp på mig och två av mina barn.



Som jag säger nu så känns det som om jag sk*ter i henne om nått skulle hända, men det är skillnad att säga och känna...



Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig, vilken fin blogg du har/Kram

2008-10-10 @ 06:41:10
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/
Postat av: anna m

Dockmamman, min mamma gick bort 30 augusti. Man berörs trots allt som hänt. Det är människor som påverkat oss för livet - på gott och ont. Du har rätten på din sida! Hoppas att du vet det!

Kram

Anna

2008-10-10 @ 07:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback