Snodd lista från JohannaPanna!

Vilken svordom använder du mest?

Trodde inte att jag svor förrän jag hörde Torsten mumla: Men va i höit!
Äger du en iPod?
Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Är det nån som tror man behöver väckarklocka med tre ligistungar i sängen :)
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Gillar faktiskt att både plåta och vara med själv.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Antagligen kläder...

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jodå
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nä, men av misstag fick jag i mig några korn av Torstens melatonin och höll på att svimma på kuppen.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja - eller anförtrott sig till mig som jag förutsätts inte föra vidare.

Vad åt du till middag?
Har inte ätit mat sen nyårsafton. Tar mig bara nåt när jag är hungrig. Men barnen får middag - jag lovar.

Använder du huvtröjor?
Nej

Kan du vissla?
Njae, jag kan få till vissel ibland nuförtiden...
Finaste Svenska dialekten?
Norrbottnisk/lapsk norrländska med tydliga artikulationer.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Kaffekopparna
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det förutsätter jag.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Toy Story 2

När flög du senast?
Från Thailand 1996

Pratar du några andra språk?
Engelska, lite tyska, lite franska, pyttelite turkiska
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nja, alltid var väl att ta i.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Bara fem hål i öronen

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej.

Vad har du med dig in på bion?
Går aldrig på bio

Gillar du att flyga flygplan?
Nej, det är hemskt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Självdistans

Gillar du din boendesituation?
Japp, den är toppen
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Öh, jag har upptäckt att jag fungerar utan sömn...
Äter du frukost dagligen?
Om man räknar en macka ståendes i köket kl tre på eftermiddagen som frukost så ja det gör jag.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade och lite halvstressiga
Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Det hände. Och för att jag målade naglarna...

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja, men det går ner ganska mycket fett ändå.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Språkpolis!
Tror du på liv på andra planeter?
Ja, fast det intresserar mig inte speciellt.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Det var säkert min man.

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag har bara haft nära vänner av samma kön. Det är förstås lättare att komma överens med en människa som man inte står så nära... Jag tycker nog att kvinnor hittills varit mina bästa vänner.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Enkelt och vanligt p g a min mammas udda namn och hennes erfarenheter av det.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag säger inte så mycket. Man gör det man måste och tar sig igenom det mesta.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Om det gällde livet - kanske.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Om mig? Jag vet faktiskt inte... Får jag förslag från dem jag känner?
Har funderat lite nu och tror att Skalman kan vara den karaktären :) Nån som håller med?

Tycker du om att krama folk?
Ja det gör jag - om jag tycker om dem förstås.
Vad skulle du helst inte göra hos ett förhållande, kyssas eller kramas?
Vilken knäpp fråga?

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle nog bli smickrad ändå. Men avböja förstås

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha, Senast Tomas di Leva!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Jag blir nog besviken, men just nu är jag sån själv...
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Äter inte kött.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Per


Kommentarer
Postat av: johannapannan

Tomas DiLeva? Haha.
Ler när jag ser att det är fler än jag som inte är ute och flyger så ofta. och det där med väckarklockan... tre i sängen som är ligister gär nog att det en väckarklocka inte behövs.


Såg här nere att du haft en sorglig period/har en sorglig period. Passar på att skicka många kramar så här via Cyberspace, ta hand om dig!

Postat av: johannapannan

och du.. om jag hade elever som målade naglarna skulle jag nog få ett utbrott. En av mina elever satt och sminkade sig i kanoten när vi var på hajk. Inte kul alls. (fast nog kan man skratta åt tonåringarna..)

2007-01-06 @ 20:03:47
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Anna M

Tack snälla du! Jo, jag får väl erkänna att arrogansen och fåfängan var oproportionerligt stora i tonåren... Stackars lärare!!

2007-01-06 @ 23:06:37
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback