Nytt schema

image708

Jag håller på med ett nytt schema till Torsten. Jag har skannat in och skrivit ut dygnsbilderna (board maker) och satt i kanten och så har jag skrivit ut två jättestora bamsetandborstar. Och så har vi ett badkar från board maker. Längre än så har vi inte kommit. Jo och så nytt på veckoschemat är en Musse Pigg på lördagen. Man kan ana den bakom dörren. Torsten frågar efter Disneydags varje dag så till slut kom jag mig för att sätta upp en bild för det. Nu skulle jag ju också kunna ta ner dygnsschemat och sätta en pil på dagsschemat istället så ser han vilken tid på dagen det är... En sak i taget...

image707

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fint blir det! Tänk att så små enkla dygns/dags schemankan göra sån otrolig skillnad :-)

Postat av: Anna M

JA det påverkar dagarna enormt för Torsten. Så fort han slår upp ögonen så kollar han vilken dag det är, om han ska till dagis och om det är morgon, kväll eller natt. Så går vi igenom det tillsammans oxå.

2007-08-06 @ 23:08:17
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback