Stulet från en annan blogg:

DAGENS:

Klädsel: Olivgröna baggy pants, röd/svartrandig top (m matchande strumpor)
Frisyr: För långt. Och rufs sen imorse. har inte orkat med det idag..

Tv: Såg reprisen av disnydags imorse.

Vill ha: Sömn.

Tråkigaste: Det regnar så

Roligaste: Att se barnen växa.

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: Tre ungar

Fick dig att gråta: Min bästa vän.

Fick dig att börja skratta: Torsten

Du gick på bio med: Oj, så längesen... Kan det ha varit Den perfekta Stormen med maken tro?

Du gick på stan med: Torsten.

Skickade ett e-mail till dig: Anne-Marie som ville gå på bio.

Skickade ett sms till dig: Nancy Grace.


HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag älskar dig" till en pojkvän och menat det: Njeä!


Bråkat med ditt husdjur: Ja, skällt lite har jag gjort...

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Mitt liv känns lite så.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:Att orken tar slut.
Vill du gifta dig: Är redan gift.
Varit kär: Jorå.
Kör du bil: Nä.
Har du ett jobb: Passa barn. Räknas det? 
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, men det märks inte.
Är du ett hälsofreak: Lite.
Är du ensam nu: Alla andra sover.


FAVORIT:
Rum i huset: Vardagsrummet.


Parfym: Tresor (Lancôme).

Månad: September.
Mat: Just nu alla sorters pasta.
Dricka:Juice.
Godis: Sötlakrits.
Tidning: Nuförtiden är det Ögonblick
Film: Oh, brother where art thou.
Skådis: George Clooney är både snygg och hysteriskt rolig i ovannämnda film
Djur: Dammråtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback