Udda händelser

Den här veckan har Torsten skaffat sig ett nytt husdjur... en larv som han hittat ute. Jag har förgäves försökt fota honom, men det blir inte bra.



Han har fått några blad från en fredslilja och benjaminfikus och lite vatten. Trots att han inte äter så verkar han förvånansvärt pigg. Torsten tar upp honom och gullar varje dag. Av någon anledning gillar han att lägga honom i bokhyllan. På någon bok.

En annan grej Torsten har fått för sig är att jag ska sitta med honom när han badar (Liv & Sonja är gärna med också) och så ska han göra skägg på mig av skummet. Han kallar mig jultomten...



Ikväll har det gått livat till här hos oss. Mina gullungar har lekt med varann - alla tre. Tjjerna har åkt gåstol och Torsten har skjutsat på. Liv skrattar så hon kiknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback