Sjuk igen

   Torsten

Grrr Nu har jag fått halsfluss igen! Jag tog sista kåvepeninet i torsdags och igår vaknade jag med ond hals. Idag är jag jättesjuk igen. Jag har fått en annan antibiotika utskriven. Så är det med storfamilj. Virus och bakterier bara går runt. Vi har lagt en mindre förmögenhet på läkarbesök och läkemedel de senaste månaderna. Det blev en trist början på Torstens sommarlov, med en mamma som bara vill sova och med två småsystrar som tar allas tid. Torsten inledde med att vakna kl 3 inatt. Sen somnade han om vid 7-8. Minns inte så noga eftersom jag var så risig. När han somnat fick maken ta hand om syrrorna så att jag fick sova en timme. Nu har de somnat för natten och jag ska göra detsamma fast klockan inte är nio än.  Wake Up 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback