Snott från annan blogg

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött och öm i kroppen :(
Favoritgodis: KidMix från Euroshopper
Nåt jag absolut inte äter: Djurdelar
Kläder just nu: Adidasmjukisbyxor och randig långärmad tröja
Musik just nu: Ingen alls
Va sa du senast: Något sövande till Liv som hade svårt att somna om...

Sommarplaner: Vi ska köpa pool och studsmatta och tillbringa första sommaren i vårt nya hus.
Fisk eller badkruka: Badkruka fram till rätt temperatur (25 grader ugnefär)
Längd och vikt: 170 cm och 68 kg (bara fem kg kvar)
Hur många kuddar: Fyra
Favoritväder: Just nu, precis efter regn...
Tre saker att ta med på en öde ö: Torsten, Liv och Sonja
Spelar du nåt instrument: Nej, men jag har spelat cello och piano

Morgon eller nattmänniska: Morgon
Spara eller slösa: Slöööööööööööösa
Vad är viktigast för dig: Familjen
Bästa film: Oj, vad svårt att bara välja en. Jag tror astt Oh, Brother where art thou är den bäste... kanske...

Finns det liv på andra planeter: Jag antar det men bryr mig inte speciellt.
Kommer du ihåg den första kärleken: Nej
Älskar du honom fortfarande? Uppenbarligen inte :)
Har du några homosexuella vänner: Inte just nu vad jag vet, men jag har ju bott i Brighton...
Tror du på mirakel: Jag tror att vad som helst kan hända, men väntar inte på det direkt.
Trogen för alltid: Ja

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja och nej. Det beror nog på.

Ser du på kärleken som ett misstag: Vilken konstig fråga. Om det är ett misstag är det knappast kärlek.
Hur många barn vill du ha: 37 :) Jag skulle inte ha något emot fler, men... åldern sätter käppar i hjulet. Har tre ägg i frysen som ligger till maj 2010.
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja

Snarkar du: När jag är slutkörd
Stjärntecken: Skorpion
Rädd för insekter: Inte så farligt längre

Äckligaste djuret: Hundar

Största svaghet: Både min svaghet och min styrka är min enorma envishet.

Det här är jag bra på: Att vara mamma.
Bästa bok: Patriarkens höst, Gabriel García Marquez... oj, vad bra den är.

Om du fick välja en en superkraft vad skulle du då välja: Förutom att amma... nej, jag vet inte. En extra famn skulle jag behöva.

Vad vill du jobbba som: Jag har trivts med det jag gjort de senaste tio åren. Adminstration av olika slag mest.
Chips, morötter eller godis: Godis

Pizza eller hamburgare: Just nu är jag mer för veg hamburgare än pizza
Skriver du dagbok: Nej

Tänker du nånsin tatuera dig eller pierca dig: Nej, jag hade funderingar på ett litet copyright-märke på ankeln *s*
Stökigt eller välstädat: Det är för det mesta stökigt även om jag plockar jäääääääämt
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Nej aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i: I vänster om jag inte äter spaghetti
Hur är din drömkille: Snart fem år, brunögd, en skrattgrop

Hur många syskon har du: 2 stycken
Vad är du mest rädd för: Att det ska hända oss i familjen något och att jag inte ska kunna skydda mina barn... 

  
Done!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback