Min julklapp

Jag sitter och leker med min nya dator :) En lap top. Torsten ska få ha det stora åbäket i sitt rum. När bara det trådlösa internet är fixat (alt vår trådlösa router) så kan jag ligga och surfa i sängen. Nu ska jag bara vänja mig vid tangentbordet och den puttiga skärmen. Lite skillnad från min 19"

Torsten blev nöjd med sin lilla tv med dvd till sitt rum. Han höll på att somna till pedagogiska baby einstein. Liv och Sonja var också glada. Roligast är ju papper och snören när man är knappt ett år. De fick en massa fisherprice-leksaker och de är ju alltid roliga. Erik fick pengar som han ville - och så ska han få nytt ljud till datorn. Nu ska jag leka vidare...

Kommentarer
Postat av: m

God fortsättning, du hade allt varit snäll du som fick en dator av tomten, hoppas julen har varit "lugn" och alla är glada och nöjda.

2006-12-26 @ 09:10:19
Postat av: Anna M

m som i mmm.. arianne?

Postat av: Anonym

Nej Maritha

2006-12-26 @ 13:00:04
Postat av: Anna M

Aha! Det borde jag ha förstått förstås! Hoppas ni har haft det trevligt i jul!

2006-12-26 @ 14:05:27
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback