Första advent

Julefrid


Så var det första advent och vi pyntar och gör fint. Till skillnad från förra året ska jag fira advent, lucia, jul, nyår och födelsedagar i januari hemma med familjen. Den här julen känns jätteviktig just för att jag missade förra.



Men så händer något...


Nabo & Torsten är på upptåg...




Ser han inte skyldig ut?



Jaha, hela Betlehem i spillror... suck!

Till råga på allt har vi fått vinterkräksjuka. Sonja var först ut och har varit dålig ett tag. Igår kräktes hon ner mina kläder tre gånger. Värst är väl att katten hänger på tork. I morse kräktes Liv upp frukosten och nu ligger maken för ankar. Torsten har klagat på magont i ett par dagar men inget mer. Själv mår jag illa och styvisen verkar helt frisk. Än så länge...



Nabo - den lille rackarn!


Kommentarer
Postat av: Annci m E&H&D

Stackars er, kräksjukan är verkligen hemsk.
Dante försöker hjälpa till att skriva, lite bråk om tangentbordet. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback