Samsovningens gissel

Varför, varför, varför sovar alla ungar på tvären? Inte nog med att jag är hänvisad till skarven - jag får ligga sicksack... och Liv har lagt sig till med mina goa kuddar och ska sova under MITT duntäcke!!! Vi får köpa duntäcken till alla förstås.



Jag veeet! Jag kommer att gråta ögonen av mig när de väljer att sova i egen säng. Och ja det är datorn som står i hörnet. Det är därifrån jag kvällssurfar eller ser på film.


En bild på Liv från igårkväll:



Båda bruttorna:



Tårtan:


Kommentarer
Postat av: Annci

Åh vilka guldklimpar.



God fortsättning!

Postat av: Fia

Jag ÄR lite långsam.... Det krävdes kommentaren till bilden på Torsten för att jag ska fatta varför din blogg heter tårtmamman! Jag har funderat på om du haft som hobby att göra fina tårtor - men du slutade såklart efter en,right?

pannklapp

2009-01-08 @ 13:31:42
Postat av: Monica

Jag är nog ännu trögare för jag fattar fortfarande inte, men tänker mig en mamma som delar upp sig (eller sitt liv) i en massa tårtbitar eller en mamma med en familj som är lika fin som en tårta.

Alla fall så är ni en väldigt go och fin familj!

2009-01-08 @ 20:57:59
URL: http://monicaanders.blogg.se/
Postat av: anna m

Vi kallar Torsten för Tårtan och jag hade ett nick på aff (föräldraforum) som Tårtans mamma och sen blev det Tårtmamman...

2009-01-08 @ 22:11:35
Postat av: ingrid

och jag har för mig att anna sagt att när T. föddes var han vacker som en tårta. Men jag kan minnas fel.

kram

2009-01-08 @ 23:39:14
URL: http://incans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback