Föga överraskande...

...så uppvaktas mina barn inte av släktingar från min sida trots att samma släktingar blivit uppvaktade av oss fram till nu. Inte ens ett grattis... inte någonsin... det är ledsamt. Och jag vet inte varför jag försökt att upprätthålla de relationerna genom åren. Det har inte varit ett ömsesidigt intresse... nu får vi väl räkna bort de släktingarna också. Jag har velat att barnen ska ha släkt. Åtminstone kusiner, men jag kan inte trolla. Kusinerna är inte intresserade. Det gör mig ont om barnen.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Familie er komplisert. Jeg føler med deg!



Klem

2009-01-21 @ 19:34:22
Postat av: Marie med A & O & A

Jag har en storebror och en storssyster. Systern är bra och grattar barnen på alla födelsedagar. Och mig jämna år. Men min bror... De grattar aldrig barnen, inte ens jämna år. Inte mig eller Magnus heller. Men de grattar min syster... :( Jättetråkigt sånt där! Jag förstår hur du känner dig. :(

Postat av: Ann-Marie

Det är ju för trist! Det bästa är att koppla bort det. Om man kan. Men visst svider det!

2009-01-23 @ 12:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback