Det händer lite...

Förra veckan talade jag alltså inför personliga assistenterna och igår intervjuades jag av Karlskoga Kuriren (kommer med på lördag) och blev erbjuden att hålla en heldag på en kurs för föräldrar till barn med neuropsykiatriska diagnoser.  Gud vad kul! Och spännande! Och pirrigt! Jag fick faktiskt ont i magen.... men så blev jag förstås jätteglad för det är samma samordnare som höll i fortbildningen för personliga assistenterna. Alltså gjorde jag ganska bra ifrån mig då. Så nu sitter jag och filar på ett program och funderar på vad jag får för omkostnader och vad jag ska begära i arvode...

Kommentarer
Postat av: Monica

Gu va häftigt! Du kan maila mig om det där med arvodet sen vad du kom fram till, för sånt är jag också jätteosäker på. Har liksom inte den minsta aning. Själv har jag en dag i april och en i maj för personalen på Vuxenhab i Örebro. Man lär sig nåt nytt varje gång som man ska tänka på till nästa gång sen. Jag tycker det är jättekul.

Postat av: Johanna

Klappar Anna på ryggen och berömmer massor!!

2009-02-13 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback