Vår dag










Kommentarer
Postat av: Stream

Tack! Jag är uppe i fyra stycken ;) Men det känns skönt att kunna dela upp det jag skriver och välja vem jag vill visa vad, liksom.



Vad fint ni har pyntat! Vilka härliga köksbilder =)

Postat av: Julia

Så mysigt ni har det!

Jag är väldigt förtjust i att tjejerna kan stå i en låda när det är ont om pallar, ser så mysigt ut på något sätt... Om Sanna skulle göra det skulle nog våra rangliga lådor krascha.

Hoppas ni har det bra! Tänker mycket på dig!

Stor kram

2008-12-01 @ 21:57:19
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: anna m

:lol: Det är int eont om pallar. det är Livs plats. Hon har en pall som hon inte använder vid diskbänken för lådan är bättre.

Vi kommer aldrig byta ut lådorna till de där moderna som flyger ut. gammalt robust är bäst!

2008-12-01 @ 22:03:13
Postat av: Pillan

Vad fint ni gjort! Älskar den där nedre ljusstaken du har.... nostalgi!! vi hade en sån när jag var liten! Jag tyckte den var så fin!! och det är den!! kram Pillan

2008-12-03 @ 21:57:42
URL: http://blogg.passagen.se/pernillalarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback