Ikväll började jag äta

Jag storknar!

Kommentarer
Postat av: Lindel0u

Åh,vad blev det för gott?

2008-05-28 @ 18:32:59
Postat av: Anna M

Ett ägg

2008-05-28 @ 20:00:03
Postat av: Fredetta

Asg! Ett helt ägg?



Jag förstår om du drömmer om mat!

Det är inte kul att banta inte.



För egen del körde jag med Aftonbladets Viktkoll ett tag och lite motion hemma var och varannan dag..det funkade rätt bra..tyvärr försvann motivationen till motionen så småningom (kör dock med lite vardagsmotion) och jag letar fortfarande efter motivationen...har dock en trivselvikt som känns helt ok.



Förstår att du verkligen är taggad att göra detta så jag håller tummarna för dig och sänder en solig kram :D

2008-05-29 @ 08:31:54
Postat av: anna m

Men jag minns dig som smal Fredetta!

2008-05-29 @ 10:47:54
Postat av: Fredetta

Jomenvisst Anna, när vi sågs så var jag smal...och jag minns dig som smal också.



Jag är rätt nöjd med min vikt nu..är sk normalviktig...men för 1.5-2 år sen så sköt vikten över 65 kg (som är min mentala viktgräns) och närmade sig 70 kg med raketfart (julmat och annat onyttigt) och då trivdes jag inte med kroppen...så jag kände att jag var tvungen att göra mig av med en 5-7 kg...sen att man fortfarande har lite mage och lite tjocka lår...ja det ser jag som att det är som det är...man börjar ju bli medelålders och har ju faktiskt fött 2 barn...ska inte det få synas?? På dina bilder i nya klänningen så ser du normalviktig ut också..



Kram!

2008-05-29 @ 14:03:14
Postat av: Anna M

Jag har bmi på 25.6

Postat av: Lindel0u

Thi hi:-) Läs min kontaktannons på bloggen med BMI 35;-)

2008-05-29 @ 21:46:51
URL: http://lindel0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback