Idag börjar det gro lite

Man kan se lite gröna prickar í jorden och inte kommer de i rad... jag har kameraproblem så det blir inga kort. Precis en vecka tog det.

Idag är det ösregn ute... imorse fick jag ha regnkappa på när jag skulle till bussen till Degerfors. Där var det jättefint väder fram till det var dags för mig att gå till tåget. Tacksamt att ha regnkappan med mig men herregud jag var blöt till knäna innan jag kom hem. Barnen har varit hemma med pappa idag så jag kom hem till sovande småtjejer (och pappa) och en Torsten som hade lääängtat efter sin mamma. Det är skönt med regndagar. Fast barnen blir ju rastlösa.

Just nu sitter Liv bredvid mig och skickar i sig en Päronsplitt och är så fin att det gör ont i hjärtetrakten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback