Dag 3

Sur och arg och tuggar barnens frukost...
Måste få i mig mer vätska och ska köpa en våg.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Dag 4 för mig, och jag har precis kommit hem från ett nattpass på jobbet, en natt utan mat, inte kul då jag är van att stoppa i mig en massa godis, men nu ska jag avgiftas! Kom ihåg 3liter vatten/dag. Lycka till idag!!

2008-05-24 @ 08:03:15
Postat av: Anna M

Detsamma!! Vi fixar det här galant!!

2008-05-24 @ 08:06:00
Postat av: Anna M

Nu har jag hoppat en massa studsmatta med Torsten och lekt vattenlek ute på gräsmattan. Vad trött och matt man blir... och varm...

Postat av: Vera

Heja dig!

2008-05-24 @ 18:59:29
URL: http://mat.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

ja men du fröken M, dag 3 nu ju! snart vänder det snart vänder det! Snart kommer du titta på vågen och märka resultat (om du inte redan sett det förvisso) och det kommer kicka igång dig ännu mer!

2008-05-24 @ 19:30:01
Postat av: Anna M

Jag har fortfarande inte köpt någon våg... Hade tänkt få gå till en affär i lugn och ro så att jag ska komma ihåg vad jag ska ha... men icke. Torsten SKULLE med.

2008-05-24 @ 20:52:22
Postat av: ingrid

jag måste säga att jag är imponerad av er som fixar det här. Är det inte svårt att låta bli att äta den vanliga maten? Och är det inte väldigt dyrt, har hört att det ska vara riktigt dyrt.

/ingrid

2008-05-25 @ 09:29:29
Postat av: Anna M

Det kostar ca fem hundra i veckan... men man äter ju inget alls och jag köper ofta lunch ute eller färdigmat så för mig blir det inte dyrare.

2008-05-25 @ 14:08:18
Postat av: Anna M

Sen när man börjar kombinerad kur blir kostnaden hälften.

2008-05-25 @ 22:22:38
Postat av: ingrid

men går man på kombinerad kur efter bara en vecka? Några på en lista jag är med på de körde ren kur betydligt längre. Finns det att beställa varorna eller hur är det?

2008-05-26 @ 00:15:50
Postat av: anna m

Så länge man är överviktig kan man gå på ren kur länge. De flesta tror jag inleder med ren kur en eller två veckor och går sen över på kombinerad.



I Kga finns det konsulent har jag hört, men annars köper man på www.cambridge.se men först måsta man ha ett konsulterande samtal och fylla i en hälsoprofil. Kolla kommentarerna på tidigare inlägg om det här så ser du en länk som Camilla skrivit. Har inte haft tid att kolla den själv än.

2008-05-26 @ 07:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback