Men kolla tickern!!

Över 40 000 visningar!! Hur länge har jag haft den? Ett år?

Kommentarer
Postat av: Carola m 7 från aff

Wow:) Jag har bidragit lite iaf - brukar kika in nån gång per dag för att se vad som händer:)

Postat av: Anna M

Kikade på din blogg :) Avis på sju barn. Får jag låna två?

2008-03-14 @ 00:41:16
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Carola m 7 från aff

Jodå, jag brukar leasa ut dem per vecka;) Vilka vill du ha:)?
Vad skönt att begravningen gick bra och att du kunde vara med. Hoppas att helgen blur bra:)

2008-03-14 @ 22:54:35
Postat av: Anonym

Jag kollar också regelbundet:-)
Vad skönt att det blev bra för er med begravningen. Sånt är viktigt.
Nån tråkig kommentar har jag inte hunnit sett men - trist!

2008-03-15 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback