Hålla god min...

Häromdagen ringde en person från en organisation som jag upplevde det viktigt att framstå i god dager hos,,,, Jag var själv med barnen. Medan jag pratar kommer min son fram och är så artig att han viskar att han vill bajsa och att han ropar när han är klar. Jag nickar till svar och mimar: Ja, vad bra! Samtalet fortsätter och Torsten ropar att han är klar. Jag blir alltså tvungen att prata vidare medan jag torkar honom och det går bra, men så säger han högt och lyckligt:

TITTA MAMMA! DEN STÖRSTA BAJSKORVEN NÅGONSIN!!

Vad gör man?!

Kommentarer
Postat av: Lindel0u

Fniss:-) Många är de telefonsamtal,där man lindar in sig i svårbegripliga förklaringar. Dessa har jag duktigt förträngt:-)

2008-03-16 @ 21:18:27
Postat av: Anna M

Jag började gapskratta. Det fanns ingen annan utväg...

Postat av: Pillan

Ja vad säger man! Jag hade nog också skrattat... De är för söta ibland. Kram Pilla

2008-03-17 @ 17:16:57
URL: http://go.to/pernillalarsson
Postat av: Karin

Hahaha... vad underbart. :-) Du står nog fortfarande i "god dager" hos företaget. :-)

2008-03-18 @ 10:00:58
Postat av: sagas mamma

Ha ha! Jag hade också skrattat. Så länge personen
du pratade med inte trodde att det var din bajskorv det pratades om går det nog ändå! ;-)

2008-03-18 @ 23:42:34
Postat av: Kristin

*asgarv*

2008-03-19 @ 22:38:38
URL: http://nitsirk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback