Tandfen kommer på besök inatt :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Ja jag tror bestämt det ;D

Postat av: Johanna

Oj oj! Hur reagerade han på att tanden lossnade? :)

Han ser glad ut iaf! Åh vad pirrigt det ska vara för honom i morgon. Jag minns vad spännande jag tyckte att det var.

Trevlig helg lilla nosan

2008-07-18 @ 22:32:20
Postat av: ullis4

Jag har två tändsticksaskar fyllda med tänder,den äldsta dottern(14) rotade fram dom härom dagen o frågade varför jag sparat dom.Jag sa att när dom flyttar ska jag dela upp dom i 4 högar så får dom ta med sig en var.Hon sa urk,vad äckligt o jag frågar mig själv.Vad ska jag göra med alla tänder.Ett halsband kanske??

2008-07-18 @ 23:22:14
Postat av: Sagas mamma

Äntligen!! Hurra! :-)

2008-07-19 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback