Semestermamma m familj



Och salvkok!! Underbar salva med härlig meditativ doft av
ceder
rosenträ
atlas
olibanium
sandelträ 
ylang ylang 
Aktiva ämnen:
johannesört
arnica
sheasmör
avocadosmör
mandelolja
avocadoolja
bivax

mmm...
Jag tror det blir den bästa hittills.
Den är mot led- och muskelvärk, självsprickor, infektioner, småsår... växtvärk...
Perfekt för en liten hemmamassage.

50 kr/st kostar burkarna exkl frakt
Meddela i kommentaren och lägg in din epostadress i adressfältet så ser jag adressen men inte övriga.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja tack!!

2008-07-12 @ 17:39:55
Postat av: Träflisan

Så du kokar salva?? Har alltid undrat hur det går till :) Jag köper gärna en burk av dig!



Kram!

2008-07-13 @ 21:14:59
Postat av: Anna M

Men du får hämta själv! Vi har tänkt träffas nästa helg... lördagen. Vill du komma?

Postat av: Träflisan

Jag jobbar som vanligt men jag är ledig några timmar mitt på dan. Om inte annat kan jag stanna till på väg hem från jobbet nu i veckan, jag jobbar för tillfället ute på Räddningsverket så jag åker förbi hos er varje dag i stort sett :)

2008-07-13 @ 22:43:56
Postat av: Anna M

Titta förbi du!!

2008-07-13 @ 23:37:08
URL: http://tartmamman.blogg.se/
Postat av: Kristiina

Halloi

Jag vill gärna prova din salva

2008-07-21 @ 11:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback