*viskar*

Hoppas, hoppas, hoppas att vi får åka ut på landet på barnkalas i veckan....


Kommentarer
Postat av: Lindel0u

Barnkalas blir det,men denna vecka vet jag inte hur jag ska få ihop det.
Det kommer inbjudan till Torsten som är självskriven i god tid:-)
Släktingarna droppar in lite hur som helst olika dagar och på Torsdag är det jag som håller fritids öppet.
Och sen ska jag renovera hela huset först;-)

2008-02-17 @ 21:53:47
Postat av: Anna M

Ja jag väntar mig förstås ett välinrett hus med ordning och reda. Öppna ytor och lite art deco... Men framförallt välartade barn!!!

Postat av: Lindel0u

Jag vet inte vilket som blir svårast;-)
Fast du vet väl inte vart jag bor va? Jag kan väl hyra in mig hos någon granne utan tapetrivande/tapetritande/salamilimmande,
soffskjuvande barn och låtsas att det är
mitt?:-0

2008-02-17 @ 22:34:21
Postat av: Anna M

Vi vet precis var ni bor!!

2008-02-17 @ 23:12:59
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Anna M

Presenttips!!!

2008-02-18 @ 08:27:29
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Lindel0u

Skit också;-)
Ludde älskar Playdooh eller degattiraljer för detsamma.
Melvin är Svampbobbig just nu. Nalle Puh går fortfarande hem. Ritblock eller tuschpennor gör hans dag:-)

2008-02-18 @ 14:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback