Shopoholist

Hej! Jag heter Anna och jag är shopoholist! Jag har inte handlat sen lunchtid....

Kommentarer
Postat av: Lindel0u

Hej ,jag heter Linda och jag är shopoholic!
Jag har inte handlat sedan 16:28 idag. Då glömde jag att hämta ut ett VIKTIGT paket som jag RÅKAT beställa på internet. Imorgon passar det bra att hämta ut det väldigt viktiga innehållet (till något jag beställt på internet)och för att slå två flugor i en smäll så kan jag ju passa på att handla lite när jag ändå är i stan:-)
Dagens inköp:
Jeans 249:-
Skärp: 99:-
Halsband 39:-
Till sonen som skulle på disco.....
Strumpor till båda barnen som skulle på samma disco......
Mat ca 1300 "bara för helgen"
Djurmat.....
Ehhh:-) Illa:-0

2008-02-22 @ 22:02:06
Postat av: Anna M

Jag var på ett läkarbesök i Karlstad och tänkte bara kika in på H&M och se om det fanns nån fin tröja till Torsten... kom ut med två tröjor, en kofta och ett par byxor - till mig alltihop. Men jag köpte femton par strumpr till barnen med. Och igår hittade jag två fina tunikor på Zarax hemma och köpte två par mjukisbrallor till mig själv på Kappahl.... suck och pust!!

Postat av: Anna M

Eh...blir det inget kalajs? :frågar försynt:

2008-02-22 @ 22:26:29
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Lindel0u

Jo,såklart! Det har varit mycket för Ludde och jag vill bara känna in hur han reagerar på det så han är på topp när han ska ha kalas. Det har varit födelsedag,släktingar,jag har varit barnvakt osv. Ons-Fre åker jag och delar av barnaskaran till mormor(sportlov:-).Vad sägs om Söndag nästa vecka? På Lördagen ska Melvin och jag på lekobus i Örebro.
Jag håller på att snickra ihop bilder till inbjudan.Kan ni då?

2008-02-23 @ 19:32:52
Postat av: Anna M

Troligtvis.. jag mejlar dig.

2008-02-23 @ 21:07:42
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback