Snabb viktuppgång :(

Gud vad trist det är! Alla hormoner jag fick vid senaste provrörsbefruktningen och den korta graviditeten har fått min ämnesomsättning i gungning... alltid efter att jag har fått barn ökar jag jättemycket i vikt under några månader och nu har det blivit likadant. Jag har gått upp sju kilo på bara någon månad :( Det är nästan två storlekar upp i kläder. Ändå har jag ökat på levaxindosen ganska rejält för en månad sen och äter ganska hög dos - 150 mikrogram/dag. Jag vill börja med diet men det känns så trist så här veckorna före jul... Jag vet att ämnesomsättningen stabiliseras om någon månad igen...

Bajskorv tycker jag om det :(

Kommentarer
Postat av: Stream

Vad jobbigt, hoppas det rättar till sig snart! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback