Sjalträff

Imorgon LÖRDAG 26 APRIL kl 14:00
Här hos mig :)

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Fasen att det är så långt att åka. Och att jag ska på barnkalas klockan tre. Men hade jag varit i trakterna hade jag hemskt gärna kommit ;)

Postat av: lindel0u

Jag befinner mig på andra dagiset som någon slags vaktmästare som har gjort smörgåstårta vid den tiden:-0
Ska hålla i mötet och eftersom det var så längesedan jag höll låda inför publik är risken överhängande att de får höra var jag har för skonummer tom:-) Hade jag vetat tidigare hade jag kunnat värjt mig;-),och dragit med syrran.

2008-04-25 @ 22:29:00
Postat av: susanne

Ville bara säga hej, tänker mycket på dig o barna. Vad stora de blivit!! Kramilikram Susanne ( Barnkammar`N)

2008-04-26 @ 01:02:12
Postat av: Anna M

Susanne! Köp affären i Degerfors så ses vi varje dag :)

2008-04-26 @ 08:22:10
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback