Mitt hjärta

image1098
Idag skulle mitt allra vackraste lilla hjärta till doktorn för en hörselkontroll - efter öroninflammation. Vi har fått skjuta på den några gånger för att hon inte varit frisk... De senaste två veckorna har hon inte riktigt varit sig själv, Snorig... dålig mage och utan matlust. I torsdags hade hon lite feber... bara 38... hursomhelst - hörselkontroll. Doktorn kikar i öronen och konstaterar att hon har en riktigt ful dubbelsidig öroninflammation igen -  just nu!!! Och den hemska dumma dåliga mamman har inte fattat!! Dåliga samvetet gnager... men jag har fått massor med pussar idag. Oförtjänta pussar.

Kommentarer
Postat av: Carola m 7

Näää,men stackars liten:(
Visst känner man sig som en elak morsa när man inte fattat att de är sjuka..men ibland är det ju så.
Förhoppningsvis så har hon inte haft så ont?
Jag tycker att dina ungar är så vansinnigt söta, har kanske sagt det förr, men det tål att sägas igen:)
Och visst är de väldigt lika?
Krya på lilla loppan:)

Postat av: Anna M

Torsten och Liv är lika medan Sonja inte är lik samma släkt. Hon är lik min släkt.
JAg är ju liiiite partisk men jag håller faktiskt med om att de är vansinnigt söta :)

2008-04-08 @ 07:04:24
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: sissi

ajj ajj ajj! styrke´/krya på dig kramar till sjuklingen!

2008-04-08 @ 11:14:51
URL: http://gusan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback