Förutom en alldeles

jättetrevlig sjalträff så har vi äntligen hunnit med att så i vår första pallkrage. Lite morötter, rädisor, sallad, krasse, luktärt och ringblommor. Hoppas kunna göra en till med lite ärter och örtkryddor :)
image1111

Igår fick de också äntligen en gungställning. Gissa vem som får stå och gunga på dem heeeeeeeela dagarna!!

image1112

Torsten han hoppar i sin studsmatta och stortrivs. Men han tycker att grönsakerna växer VÄLDIGT sakta. Och han har sagt att han ska äta en morot... det tror jag inget på :)

Och ja det är spår efter poolen på gräsmattan.

image1113


Jag hittade äntligen sjaletter i någorlunda färger... så jag slipper ha snobben och sånt barnsligt på huvudet.

Kommentarer
Postat av: ia-fia

Vilken härligt lekig trädgård ni har! :D

och varför passar inte jag i huvudbonad när du är så snygg i det?! Va? Sakll det vara så ? hmpf!
;)

Kram

2008-04-30 @ 09:03:20
Postat av: anna m

Du är för söt som det är ia-fia! Där ligger rättvisan :) Jag har minsann sett kort på dig snygging!

2008-04-30 @ 09:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback