Omtumlande...

Liv & Sonja stooortrivs på dagis. Idag har de sovit middag där för första gången. Det gick jättebra. Imorgon ska de nästan gå heldag. 8-13.30 och den resten av veckan 8-14. Nästa vecka blir det heldagar 8-15.15. Usch det ÄR långa dagar för alla tre... Men jag tycker det är bra att jag är tillbaka till kvart över tre trots att jag pendlar till en grannkommun. Och att maken lämnar dem på morgonen kl åtta. Men vad kul det ska bli att jobba och prata något annat än bajs och sandlåda.

Det största som hänt i livet - borde egentligen få ett eget inlägg men jag är trött - hände häromkvällen. Jag sa till Torsten: Jag älskar dig, min vän, när han skulle sova och han såg på mig med sina underbara bruna ögon och säger varmt: Jag med, mamma. Sen kurade han ihop sig och somnade. Jag borrade in näsan i hans nacke och grät en stund (och det gör jag nu med när jag skriver om det).

image777

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är magiskt! *fäller en tår jag också*

Postat av: eamane

Underbart...
Härligt att de trivs på dagis tjejerna!
Men har du fått kattungar igen? Eller kanske bara en?

2007-09-04 @ 12:59:21
Postat av: Stina

Och jag gråter när jag läser det.

2007-09-04 @ 15:08:21
URL: http://www.thureson.com
Postat av: Anna M

En kattunge. Kattmamman är alldeles för gammal för sånt där trams... som jag ;)

2007-09-04 @ 16:38:36
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Det finns inga ord...så stort! Vilken känsla!

2007-09-04 @ 21:23:19
Postat av: Lindelou

Men gullungen:-) Så underbart!

2007-09-04 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback