nytt test från mobilen

Bild014.jpg
nytt test från mobilen

Kommentarer
Postat av: Perlen

Den bilden blev ju bra. Skall själv försöka få en mobil med bra kamera i. Det är ju ändå den jag tar alla vardagskort med. Min grabb älskar att se vad han gör i mobilen!

2007-10-29 @ 08:30:36
Postat av: johannapannan

sötnos! Jag har en mobil med kamera men den är gammal så bilderna blir käzz. *vill ha en ny*

Har skrivit ett inlägg på bloggen men ville bara påminna om att inte skriva någonting om du vet vad på min blogg. (som om du skulle det..) Jag mailar dig!
kram J
(som inte heller förstår att jag är mamma till våra underbaringar. Det är svårt att komma in i mammarollen och att gå på utv-samtal eller andra träffar kan vara fantastiskt för mammaförtroendet. kram igen)

Postat av: Anna M

Du behöver inte påminna :) Jag vet!!

2007-10-29 @ 21:36:19
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Anna på jobbet

Perlen, innan hade jag en mobil med 6 megapixlar. Xcute heter den och är från Taiwan. En kille importerar dem och säljer på blocket.

2007-10-30 @ 11:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback