tjuvstart :)

Bild018.jpg
tjuvstart :)

Kommentarer
Postat av: Tina

:) jag har också tjuvstartat, men var inte först här i området..mysig advent till Er

Postat av: Ingela

Ser mysigt ut. Skall försöka till helgen nu tänkte jag. OM vi hinner...

kram

2007-11-29 @ 13:50:50
Postat av: lillkillensmamma

Hmmm... jag får prstationsångest av din blogg just nu, Anna. Här är vi (jag o sonen) förkylda och han sover just nu sin första timme sedan kl. 3 i natt... KANSKE att vi julpyntar ovanpå dammet och oredan sedan. KANSKE - annars får jag nöja mig med att se på din julstjärna ;-)

2007-11-30 @ 15:26:42
Postat av: Anna M

Nämen du, jag har inte städat!! Jag bara hänger upp lite grejer. Städar gör vi när vi får tid.... Maken gör det när vi andra är på jobbet, dagis eller skolan - kanske. Det hinns ju med efter jul ;)

2007-11-30 @ 20:53:39
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback