Slö helg

Igår gick jag i mjukisbrallor heeeela dagen. Jag borstade tänderna och sköljde av ansiktet på morgonen men det var allt - till jag badade med alla barnen i badkaret på kvällen *mys*. Ibland är det så skönt att inte göra något. Vi skulle göra chokladbollar men kom liksom aldrig fram till själva bollarna... gissa varför!


I morse var det lite kallt och jag fick tillfälle att använda ponchon som jag köpt av sacha42. Den är jätteskön!!
image872
Färgerna matchade kanske inte såvärst...

Nu ska vi ut på promenad allihopa. Vi passar nog på att handla lite också när vi ändå är ute. Sen hoppas jag på en slö söndag också :) Jag längtar efter att julpynta...

Kommentarer
Postat av: johanna

Anna! Jag läste på datorn på jobbet idag och de sökte en löneadministratör (stavning?) Är du intresserad eller trivs du bra där du där nu? Det är heltid. Om du vill kan jag skriva ut ansökan. Är inte det inte sånt du jobbar med?

Postat av: Anna M

I vår kommun? Jag vill visserligen inte jobba heltid men.... kollar själv. Hittar jag inte hör jag av mig. Tack!

2007-11-12 @ 23:04:57
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback