Pepparkaksgubbar


Kommentarer
Postat av: majsan67

har inte svarat på ditt mail.... för jag helt enkelt inte har orkat.... du tog det lite för bokstavligt, min kommentar i din blogg.... det var inte menat så.....

Men det är inte därför jag "ritar " här nu.... jag läste längre ner om din "självbiografi"... o jösses vad jag kände igen mig ;)
Du verkar fundra en hel del om dig själv just nu känns det som.... eller...??

2007-11-25 @ 22:51:31
Postat av: Anna M

Nja nej jag funderar inte mer över mig själv nu än annars... sån här är jag.

Postat av: lillkillensmamma

Så duktig du är!!! Och så duktig Torsten är som är med! Och flickorna och maken! Stor pre-adventskram till er!

2007-11-26 @ 14:26:36
Postat av: Anna M

Torsten satt faktiskt med vid bordet i en hel timme. Mest körde han bil i degen men vad gör det?! :) Adventskramar tillbaka till er! Skulle allt vara kul att ses! Smit ifrån och kom en dag eller två!!

2007-11-26 @ 21:06:47
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback