Trött kille

image391

Torsten tittade på Bolibompa igår och så var det lite otäckt - han klarar inte av att se arga figurer (varken på film eller i verkligheten) - så han gömde sig bakom kudden. Efter en stund tyckte jag det blev lite väl lång stund bakom kudden och kikade. Då fick jag se det här söta :)


Mannen bakom skägget :( är mina barns far. Jag jagade upp honom i morse eftersom han skulle köra mig till ortopedtekniska för att äntligen få inläggen. Vi fick ta alla barn med eftersom Torsten var hemma från dagis med snuva och hosta (och ont i halsen som bara blir värre och värre enligt honom själv)

Kommentarer
Postat av: ingrid

kul att se pappan. Vem är vem av tjejerna? Och vad stor torsten på nåt sätt serut att ha blivit. Fick du dina inlägg nu?

2007-03-29 @ 00:10:20
Postat av: Anna M

Liv petar näsan medan Sonja kollar baby Einstein på teve :) Men man kan knappt se pappan för allt läskigt skägg. Han ids inte raka sig :P

Postat av: ingrid

oki då var det som jag trodde då.Vem som var vem av tjejerna alltså.

2007-03-29 @ 10:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback