Tagen

Jag skulle precis gå och lägga mig men kunde inte låta bli att surfa lite innan jag stängde av datorn... Så har jag blivit utmanad av Linda. Blir ju tvungen att fixa det innan jag sover.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


  1. Jag är egentligen smal och storrökare - fast jag har haft några extrakilon pch varit rökfri i sex  år
  2. Jag gråter när jag hör applåder
  3. Jag har fobi mot människohår
  4. Jag och mina barn måste ha matchande underkläder - alltså så de passar övriga plagg.
  5. När jag var liten ville jag bli diskuskastare
  6. Jag vill ha hundra barn men avskyr att vara gravid och gillar inte spädbarnstiden

Jag utmanar:
incan
Johanna (bruno)
Annci
Sissi
Helene
Nenny


Kommentarer
Postat av: ingrid

hej
ja det var ju lite kul det där :)

Postat av: sissi

OJj då! vad spännande hmm... hoppas jag kan ro ihop 6st bara!

2007-03-25 @ 22:13:54
URL: http://gusan.blogg.se
Postat av: Anna M

Det måste ju inte vara sex stycken. Men på januaribarn får du lätt ihop sex.

2007-03-26 @ 11:40:24
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback