Skön dag med lite moln

Idag på förmiddagen var det molnigt och lite blåsigt så vi gick ut i jeans och tunna jackor utanpå t-shirtarna.Innan vi hämtade Torsten på  dagis gick vi till lekparken och hade jordgubbar och nektariner med oss. Smaskigt!
image591image592

När vi satt ute på altanen och åt lunch kom soslen fram och det kändes som man satt i en bastu. Av med alla kläder genast!!

Just nu leker de alla tre tillsammans. Sonja har badat sin katt ute i baljan för sjuttielfte gången och så blir hon otröstlig när han inte blir torr när hon torkar honom med disktrasan...

Jag har en STOOOOOOR hög med tvätt som ska vikas. Torkvindan kom äntligen upp i helgen (Sonjas katt hänger i den nu) och jag har kommit i fas med tvättandet - men herregud, vika tvätt åt sex personer... när ska jag hinna? Både Torsten och Sonja har somnat sent varje kväll på sista tiden. Torsten sover inte före 22 någon kväll. Igår försov vi oss så att han fick stanna hemma.

Ulf är i Karlstad idag och skulle införskaffa en familjepool. Det blir en enkel variant på 3,6 m i diameter.

image593

Kommentarer
Postat av: Maritha

Ni har väl flytvästar??

2007-06-12 @ 20:21:53
Postat av: Anna M

Hihi, den är ca 75 cm djup :)

Postat av: Eva (med Jonathan)

Åh vad skönt med pool!
Ang. tvätt åt 6 personer så är jag inte avundsjuk ;) *S*
(jösses)!
Kramis!

2007-06-16 @ 09:02:23
URL: http://saggitarius76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback