Gissa vad!

Nu har jag två febriga ungar - Liv & Torsten - och en som visserligen inte har feber, men ändå snorar och hostar. Torsten säger att han har lite ont i magen och Liv har vattniga diarréer. NÄR TAR DET SLUT?! Så fort vi varit på öppna förskolan så blir de sjuka. Är så trött på basselusker!

Innan de insjuknade hann jag i alla fall vara med på en liten sjalträff. Jag har inte hunnit vara med sen i våras eftersom sjukdomarna avlöser varann. Testade didymos för första gången. Men den var randig och påminde mycket om en randig hoppediz. Ingen större skillnad. Jag vill ju ha en didymos wellen granat eller röd ellips. De ska visst vara mjukare också. Jag testade en mei tai Colibri också. Ursnygg! Bruna band och jättesnyggt mönster. Jag blev sen tvungen att ta Sonja på ryggen i min nya mei tai och gå till affären. När jag komit en bit insåg jag att hon var snuvig och även om jag hade pappersnäsdukar med mig så nådde jag inte näsan :) Jag blev tvungen att be om hjälp två gånger ute på stan. Tack så hjärtligt Mari-Ann och Carina!!
Tongue








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback