CocaCola-diet

52005-283

Jag har hört att det är en myt - det där med att CocaCola ska vara bra för magen. Nu har Liv blivit ordinerad CocaCola som vätskeersättning. Törs inte tänka på hur mycket hon ska ha gått ner i vikt nu. Hon hade inte hunnit komma ikapp från förra gången hon var sjuk. Hon äter bara lite och det mesta kräks hon upp. Jag inbillar mig att hennes lilla rygg krymper... Syrran växer och frodas dock. Torsten har inte haft någon feber i eftermiddag-kväll. Litet ont i magen, säger han att han har. För en person som inte sa till när trumhinnorna sprack så kan det vara JÄTTEONT.  Jag vill ha FRISKA, GLADA BARN!!

2007-01-28

Inatt har Liv spytt ner hela dubbelsängen :( Jag fick tvätta kräk ur hennes långa ögonfransar t o m. Allt för att jag gav henne lite MiniMax (sojaersättning).

Kommentarer
Postat av: mor tuta

Hej i snövädret, du har det trevligt på nätterna läser jag, har varit med om samma sak, men det är snart preskiberat, så jag vet vad det vill säga med spyor i sängen.

2007-01-28 @ 12:29:03
Postat av: maritha

det är jag som är mor tuta (smeknamn)

2007-01-28 @ 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback