Snart kommer de!! - NU!!!

Bilderna på vår nya skönhet Didy Wellen Granat.  Love Drops

Nä, den gick inte att fotografera. Färgerna kommer inte fram. den är alltså chockrosa - åt cerisehållet. Av någon anledning kommer nästan enbart de orangea stråken med på kameralinsen. Och ingen bra lajvbild blir det ännu. Jag ska ta bilder när jag går ut med den, men idag ska jag bara till habiliteringen med Torsten. Liv & Sonja är så snoriga igen att de får stanna hemma.




Här kommer en bättre lajvbild:


52005-319

Och här kommer min sjalgarderob (förutom mina tre mei tai):

52005-321
Fr vänster: Didymos Wellen Granat, Rebozo Mediterranean, Rebozo Arco Iris, Hoppediz Antigua, Hoppediz Costa Rica

Jag har sålt min Calin Blau Gauze Azur, Hoppediz Delhi, 2 st Moby Wraps, EasyCare Regnbåge, Storchenwiege Anna, Amazonas Brazil.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men åh! Jättesnygg! Hälsningar från en trogen läsare :)

2007-02-22 @ 17:01:03
Postat av: Anna M

Karolina från AFF? Ja visst är den otroligt snygg? Men den är mycket mörkare cerise i verkligheten.

Postat av: johannapannan

och hur väljer man? Visst tar man en man känner för inte en som matchar kläderna?
*skrattar*

Mina är grå, samt grön/gulrandig. Om du skulle undra menar jag. *skrattar*

Denna var snygg även om färgeran inte kom fram ordentligt.

2007-02-22 @ 19:48:12
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Annci

Jättefin din nya sjal!

Har själv kommit fram till att det nog inte blir nånn bärsjal. Bär för lite och det skulle ta tid att lära mig knyta, tid som jag inte har.
Däremot har det letat sig hit en Mei Tai, skall lägga ett foto i bloggen när jag hinner.

2007-02-22 @ 20:33:22
URL: http://dykis.blogg.se
Postat av: Linda

Jisses vad många sjalar! Använder du bara sjal eller har du tvillingvagn också?
Jag känner mig nästan sugen på en bebis till bara för att få använda sjalarna igen.

2007-02-22 @ 20:53:43
URL: http://npf.blogg.se
Postat av: Anna M

Ja, Linda, du har ju fritidsproblem eller hur? :) Men det kan vara värt att skaffa bebis bara för att få använda sjal *s* jag har tvillingvagn oxå, men Sonja gillar inte att åka vagn.

Ser fram emot att se din MT Annci! De är oxå bra. maken bär i en rosa camo varje dag.

2007-02-22 @ 21:12:12
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Annci

Om jag lyckades få min man att bära mer så skulle jag kanske kunna bära oftare. Har dock inte fått honom att förstå det.
Har inte riktigt förstått hur du får ihop det att bära 2. Tycker jag alltid har "en till" som vill bli buren.

2007-02-23 @ 15:39:56
URL: http://dykis.blogg.se
Postat av: Anna M

Det gör jag nästan aldrig, Annci! Då har jag omslutet x fram och mei tai med ryggsäcksknytning bak. Det är i så fall en stund för att få dem att sova. Och då får jag tippa ur den på ryggen i sängen först. Jag får inteupp den på ryggen själv.

2007-02-23 @ 17:05:30
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Annci

Åh, jag tänkte inte på att bära 2 samtidigt utan att bära 2. Svårt att skriva förståligt.
Ex. Om jag är själv och bär en så har jag ju ofta en på golvet som också vill bli buren. Det känns som det inte är någon ide att bära en om inte J. är hemma och tar den andre liksom.

2007-02-24 @ 13:50:56
URL: http://dykis.blogg.se
Postat av: Elignes

Hej,

hittade hit via aff. Har precis införskaffat min första bärsjal begagnat. Stretchig röd med orangea kanter på 5,6 m. Problemet är att instruktionerna var på tyska. I och för sig mycket pedagogiska bilder, men verkar mest beskriva hur man bär nyfödda och för tidigt födda. Jag har tvillingflickor som är 4 månader gamla och när jag försökt knyta sjalen enligt instruktionerna känns det som om varken jag eller flickan jag bär får luft, det blir så tight. Har du några tips eller någon site jag kan hitta bra knytmetoder på?

I övrigt vill jag bara berömma en snygg hemsida och fina bilder och sjalar. Har inte hunnit läsa nåt än, men jag känner på mig att jag kommer att återkomma :)

2007-03-06 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback