Shoppingdag :)

Idag har jag shoppat lös ordentligt :) Jag hämtade ett nytt sängöverkast med kuddar som kommit med posten från Gudrun Sjödén. Jag måste bara måla om sovrummet också. Mörk ockra som i förra huset tänkte jag...



Barnen tyckte att det var jättefint med och vi busade hela eftermiddagen i sängen.



Ett annat av dagens köp är en ny sjal. Hoppediz Antigua som jag demontrerade i hos Susan på Barnkammar'n. JAg äääälskade färgerna och den var mjuk och go fast den var helt ny från kartongen.

52005-309

Nu väntar jag bara på Didymos Wellen Granat som är på gång. Sjalhysteria!!!!

Förutom det köpte jag ett nytt regnställ (Didriksson i blått & orange) till Torsten och nya kalasbyxor till Liv & Sonja. Imorgon blir det mer barnkläder.

Kommentarer
Postat av: maritha

Hur många sjalar äger du egentligen vid det här laget??

2007-02-19 @ 19:16:42
Postat av: johannapannan

ja men det var värst vad du ska ha många sjalar! *skrattar*
jag älskar mina fast jag måste nog lära mig att knyta på fler sätt nu tror jag

Gudrun sjören ja.. åh älskar hennes tunikor!

Postat av: johannapannan

sjöden naturligtvis

2007-02-19 @ 19:54:16
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Anna M

Men jag har ju sålt av sjalar!!

2007-02-19 @ 20:16:05
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Anna M

Och lånat ut oxå!!

2007-02-19 @ 20:17:56
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: ingrid

vilka fina färger anna :)
De var ju alldeles underbara. Förstår att du föll för både sjalen o det andra. Här ska också handlas imorron till iza som har växt ur massa kläder.

2007-02-19 @ 20:25:31
Postat av: Johanna

Glöm inte bort att köpa något fint till dig själv också ; )
Du! Anna hur länge kan man bära barnen i sjal? Finns det någon åldersgräns? Ska man sluta när de kan gå själva? Något som jag undrat över.

2007-02-19 @ 22:25:57
URL: http://bruno.webblogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Jättesnyggt! Vilka färger!

2007-02-19 @ 22:35:35
Postat av: Anna M

Johanna! De går att bära upp till 30 kg i en sån sjal som jag köpte idag. Jag tror du är lite för tung och Maritha lite för liten :) Man bär så länge de vill själva. Ett perfekt sätt att ha barnen nära utan att det sliter på kroppen. Det är så lätt att bära i sjal. Du ska få testa när du när du får barn - snart?

2007-02-19 @ 22:40:21
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Johanna

hahahahahah nu fick du ju det att låta som om mamma skulle bära runt på mig i sjal! hahahah gud vilket asgarv jag fick såhär på morgonen : - D
Joo bebis vill man ha.. men jag måste bli lite äldre först. Kanske typ.. 32? Svårt att veta men inte än : - )

2007-02-21 @ 10:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback