Har undrat

vad Liv har för fläck  ovanför rumpan och igår fick jag tipset att det kunde vara en MONGOLFLÄCK. Och det är just vad det är. Fick också rådet på annat håll att visa upp märket snabbt på bvc för att det ska dokumenteras som en mongolfläck och inte förväxlas med blåmärken efter smisk :( Som att jag skulle ens drömma om att smiska mina små gull!! Men det får jag väl ändå göra. Jag har tänkt fråga varje gång vad det är på kontrollerna men glömmer alltid. Det är inte stort utan ser ut som ett medelstort blåmärke. Hon har haft det sedan födseln - eller jag såg det när vi varit hemma från BB i några dagar.

Maken mår ganska OK men är fortfarande kvar på IVA. Vi har inte fått hälsa på honom ännu, men hoppas att han ska ha kommit till avdelningen imorgon förmiddag. De behåller honom på IVA till de ser att vätskebalansen är OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback