Mera skryt

SONJA HAR SOMNAT I SÄNGEN IKVÄLL!!!! Jag tog båda tjejerna med mig i sängen och de var trötta. Men Liv var kanske lite övertrött och började skrika (och då låter det minst som att hon blir misshandlad): Maaaaaaaaaaaaaaammaaaaaaaa!!! och ingenting dög att göra. Hon var alltså så trött att hon emellanåt somnade men så började hon: Maaaaaaaaaaaammaaaaaa!! igen. Sonja låg glad och nöjd med huvudet på min mage och gosade med sin katt. Och var tyst. Sonja är aldrig tyst. Eftersom hon var så lugn och faktiskt verkade som att hon kaaaanske skulle somna ville jag inte gå upp med Liv och sabba allt. Men maken kom ch tog hand om Liv som somnade på tre sekunder i pappas mei tai. OCh Sonja klappade och strök på mammas kind och vände sig om och SOV!! Det är absolut första gången!!
image733

Kommentarer
Postat av: Annci

Härligt Sonja, så mysigt att kunna somna sådär.
Vår svårsomnare Harry tycker inte om värmen och han får kliande prickar av värmen, så just nu har han det svårt med att somna och sover oroligt. Helst skulle han vilja sova på mitt huvud men av någon underlig anledning så protesterar mamman då. :-)

Postat av: Anna M

Men Annci, ställ upp!!

2007-08-14 @ 13:39:17
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback