Blödig in absurdum

Jag känner mig helt onormal. Ungarna (mest Torsten förstås) gillar film. Vi allihop gillar Pixar. De är otroligt bra allihop. Den enda vi inte har är Lilla kycklingen. Hursomhelst är favoriten Bilar. Nu till mitt abnorma beteende. Jag gråter varje gång jag ser finalen i Pistongkuppen. Hudson Hornets come back och Lasse Chassis krasch. Åhhh! Det klumpar sig i halsen och tårarna kommer. Det är ju för bövelen en animerad barnfilm! Det är bilar! jag kan helt enkelt se den hur många gånger som helst  - den går ofta minst en gång om dagen - och börja böla varje gång... Behöver jag hjälp och i så fall vilken hjälp?
image726


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du...här har vi både Bilar och Lilla Kycklingen men ingen är någon favorit hos barnen.
Jag tycker du ska vara glad över att du har nära till känslorna, själv fixar jag allt utom våld mot gravida och barn, så den enda filmen jag inte kan se är Acopalypto. De första 20 minuterna kunde jag inte se.
Men Bilar fixar jag utan problem:)

Postat av: Anna M

Funderar på om vi ska skramla till en skrotig pc åt dig...

2007-08-09 @ 18:54:55
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Johanna Schmidt

Jag gråter floder till slutet av Ice Age 2 när den lilla musen (eller vad det nu är.. ekorre?) kommer till himmelen... den är jätte sorglig.. han vaknar ju upp igen men ändå. Lilla sjöjungfru slutet är också jätte sorgligt.. och lejonkungen...

2007-08-09 @ 19:47:05
Postat av: Perlen

Hmm..tror du behöver komma ut lite:-D
Här går ju filmer varmt. Mår snart fysiskt illa bara av att höra introt på vissa filmer.

2007-08-10 @ 09:13:55
Postat av: Emelie

Äsch, jag intalar mig att det är fullt normalt.
Första filmen jag grinade till överhuvudtaget var Lejonkungen så..vad tusan.

2007-08-10 @ 20:38:10
URL: http://chardeus.blogspot.com/
Postat av: Ewa S

Du pratar med hon vars dotter suckande gick iväg och sålde lilla sjöjungfrun. Hon stod inte ut att se sin fjolliga
mamma böla som en gris varje gång Ariel sade till pappa kungen att hon älskade honom. Efter att ha tittat undrande på mig i tio gånger så lade hon ner. Jo då jag visste det efter första gången. Men de sista två tillfällena bölade jag INNAN för jag visste att hon skulle säga det.....

2007-08-10 @ 22:45:37
URL: http://skewaewa.blogg.se
Postat av: Ewa S

Idag var vi på familjen Robinson med Jocke den äldsta systern och jag. Hon går däremot i mina fotspår. Vi grät i kapp........

2007-08-11 @ 22:15:42
URL: http://skewaewa.blogg.se
Postat av: Eva (med Jonathan)

Jag är nog den ende(?) här som inte sett någon av dessa filmer ;)
(Har inte tid, ro osv...) Men jag vet vilka det är och ser de gärna nån gång.... (Sonen J förstår inte mkt av filmer öht så det är väl därför...). Han kan typ fortfarande se på Pingu tex...men mest är det nog där det är riktiga skådespelare som alla Astrid Lindgrens filmer...

2007-08-21 @ 20:34:57
URL: http://saggitarius76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback