Sitter med Sonja i sjalen...

och hon har nyss somnat kl 22.30... suck! Disken som jag skulle ta står kvar på diskbänken och jag är stentrött :( Imorrn får hon inte sova middag!! Hon har lagt sig till med sovmorgon och förskjutit hela dygnet. Liv & Torsten somnade snällt mellan 19-20.30 men bus-Sonja bara sjöng och skrattade. Jag kånkade runt med henne på ryggen länge och en gång somnade hon till, men vaknade och var jättelycklig och busig så fort jag la ner henne. Nu är hon inknuten på magen och ångar av sovvärme. Myspysigt är det och det är inte så ofta jag bär så längre.

image436

Det ska förresten vara sjalträff här på lördag. Det ska bli riktigt trevligt :) Hoppas det blir fint väder så att vi kan vara ute. Och hoppas att staketet är uppe till dess. Vi ska få staket som bostadsanpassning och firman som ska sätta upp det var här och kollade och mätte i fredags...Ett vanligt grönt gunnebo har vi bett om. Då kan man sätta häck sen och det blir inte så uppseendeväckande som plank med reglarna på utsidan.

Kommentarer
Postat av: ingrid

skönt med staket. Vårt lär vänta på sig tills peter kan fixa det. Eller vi har staket men ett gammalt ett som nästan faller ner av sig själv. Och det är ju inte runtom tomten. Men de är så krångliga här i kommunen så jag orkar inte ansöka om det. Är det du själv som dragit igång sjalträff?

Postat av: Anna M

På sjalbarn.se så anordnar man sjalträffar efter hur man bor och vill träffas. Jag har inte haft möjlighet att vara med p g a sjukdom ovh för att jag inte har körkort och kan ta mig dit...

2007-04-23 @ 22:10:20
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Eva (med Jonathan)

Det är ju jättebra och praktiskt med gunnebostaket.! Vad bra! Å disken ja..den får stå den ibland...

2007-04-24 @ 23:28:45
URL: http://saggitarius76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback